Πρόσληψη 41 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και Γενικής Εκπαίδευσης, κλάδων Π/θμιας Εκπ/σης ΠΕ60 και ΠΕ71/70, ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους ωραρίου, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη), για το σχολικό έτος 2023-2024

Απόφαση Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Επείγουσα ενημέρωση από τη Δ.Π.Ε. Α’ Αθήνας σχετικά με τις αιτήσεις συνταξιοδότησης

Σας κοινοποιούμε την πρόσφατη ενημερωμένη αίτηση για συνταξιοδότηση (ενημέρωση 16-02-2024)  καθώς και οδηγίες συμπλήρωσής της (ενημέρωση 19-02-2024), όπως αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του e-dayk. Παρακαλούμε οι εκπαιδευτικοί που έχουν καταθέσει αίτηση παραίτησης να συμπληρώσουν το νέο έντυπο.

ΑΙΤΗΣΗ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ

Προσλήψεις 289 εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Αβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι για το διδακτικό έτος 2023-2024 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές, βάσει της αριθμ. 16781/Ε1/16-2-2024 (ΑΔΑ: 6ΙΙ746ΝΚΠΔ-0ΕΚ) Ειδικής Προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), όπως ισχύει]:

Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

α) 45 εκπαιδευτικoί στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) και

β) 66 εκπαιδευτικοί στη Γενική Εκπαίδευση.

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:

α) 30 εκπαιδευτικοί στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) και

β) 148 εκπαιδευτικοί στη Γενική Εκπαίδευση.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Παρασκευή 23 έως και τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024, απευθείας στην σχολική μονάδα πρόσληψής τους. Εάν τοποθετούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα στη σχολική μονάδα όπου θα παρέχονται οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας.

1. Προσλήψεις ΠΕ Γενικής αγωγής εδώ 

2. Προσλήψεις ΠΕ ΕΑΕ εδώ 

3. Προσλήψεις ΔΕ Γενικής εδώ 

4. Προσλήψεις ΔΕ ΕΑΕ εδώ